Autor |
Wiadomość |
ent |
Wysłany: Pią 19:13, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
Stara Kopalnia
na czerwono skrzynie ze skarbami [w najwyższej jest kolczuga na 27lvl z 3ma slotami] ---- biała strzałka "Drabina za wysoko nie dam rady się wspiąć" - a gdyby np był tu wagonik? to by się dało
na żółto - wagonik
zielony romb wejście --- zielona buźka - do Gargulca
1 - wejście do jaskini [wychodzimy przy 2ce]
3 - wchodząc tu znajdziemy się koło kółeczka [prawy górny róg] - można stąd "spaść" tak jak pokazuje biała wąska strzałeczka
X - miejsce kluczowe czyli zwrotnica - jeśli najpierw pchniemy wagonik nie przełączając wajchy [niebieska strzałka] wagonik podjedzie pod 2kę
czyli wajha - pchamy wagonik i wracamy do białej strzałki - teraz można wejść do Gargulca
Gargulec
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=5285733
gdyby nie miksturek parę 3 poziomu to bez szans:)
wojownik
http://s3.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=8182748
jest tam skrzynia w której jest gem szczęścia,
nieprawda ja miałam rękawice.... |
|
|
ent |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 14:43, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
Tunele Devos
mapka
opis:
skrzynie (licząc od lewej do prawej bez względu na wysokość)
kolczasta tarcza -- 12345 złota -- 3 eliksiry -- gem wytrzymałości
przełączniki i drzwi (czarna cyferka w białym kwadracie pokazuje które drzwi się uchylą - ten sam numer)
2/3 oznacza że nie pamiętam ale i tak trza przełączyć
żółta strzałka -- wejście
zielona buźka - Skrzydlaty Demon (wejście się uaktywni po położeniu Niebieskiego Kryształu z jaskini przy drzewie Urkaden - najpierw do drzwi podchodzimy potem kładziemy kryształ - czarny prostokąt w prawym górnym rogu)
niebieska buźka -- wychodzimy do Niebieskiego Smoka (po walce otrzymamy możliwość chodzenia po wodzie i część ludzi wraca "powierzchnią" - należy wrócić podziemiem i prawdopodobnie toczymy walkę z Kalvadorem [przy skałach na środku lub najpierw pokonujemy Demona i wtedy walka [uzupełni się] -- Kalvador powinien nam wtedy dać kilof do jaskini co jest przy Rapsie 2)
Niebieski Smok
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=5140872
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7728831
+ chodzenie po wodzie
Skrzydlaty Demon
[Napis na tablicy głosi:
"Niebieski kryształ na niebieskim podeście otworzy drogę Skrzydlatemu Demonowi." - czyli podest-tablica-podest-kryształ-i jest wejście do jaskini]
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=5164868
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7730719 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 0:18, 03 Sty 2007 Temat postu: |
|
Devos
Po pokonaniu Rapsa 2 wracamy do karczmy - jest Quina, Kalvador i 2 robotników.
Robotnicy mówią, że dobre piwko i robota wykonana.
Kalvador nie ma desek i idzie do podziemi teraz..
Quina – idź do świątyni smoka (pokonaj Niebieskiego Smoka zapewne)dostaniesz chodzenie po wodach
Dojdziemy tam przez podziemia, a klucz mają robotnicy..
Kalvados pyta czy pomożemy – taaak i dostajemy klucz:) (czyli po rozmowie z Quiną rozmawiamy z Kalvadorem)
W podziemiach otwieramy wrota
[tyle na razie wiadomo] |
|
|
ent |
Wysłany: Wto 5:47, 02 Sty 2007 Temat postu: |
|
Most przy Devos
zielona buźka - Raps#2 ----- strzałki:
żółta - studnia [związana z questem z miasta Nordia]
niebieska - wejście do kopalni [czytać niżej]
czarna - do Nordii
czerwona - do Devos
co z kopalnią?
ano by uzyskać do niej dostęp należy pokonać Kalvadosa w podziemiach Devos - dostaniemy wtedy kilof który umożliwia nam dostęp do kopalni i starcie z kolejnym bossem - Gargulcem
walczyć z nim możemy już po pokonaniu Niebieskiego Smoka - należy jednak wrócić przez podziemia a nie poprzez wodę do miasta:)
Raps 2
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=5098672
no cóż - nie poddawałem się i stoczyłem z 30 walk z rzędu - i się udało
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7697119
w zamian rozwala most i... |
|
|
ent |
|
|
ent |
Wysłany: Czw 4:36, 28 Gru 2006 Temat postu: 2 --- od Jaskini Gothar |
|
Jaskinia Gothar
na czerwono - skrzyneczki ---- buźka - boss czyli 4y duchy
żółta strzałka - stąd weźmiemy pochodnię by wejść do jaskini (zielona strzałka) gdzie jest kamienny golem
ponieważ drewniana kładka nad lawą znika wejdziemy na wysepkę ze skrzynią przez fioletową strzałkę (do oporu w lewo) - potem wchodząc w jaskinię wychodzimy przy zielonej strzałce
Duchy
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=5063615
na pewno trzeba mieć więcej życia niż zadają obrażeń 4 duchy:) te obrażenia można zmniejszyć zwiększając własną obronę i obronę magiczną - ewentualnie zwiększamy szybkość by mieć dwa ataki - ale kluczowe jest tu albo HP albo obrona --- zresztą każdy sobie wniosek sam wysnuje z własnego przebiegu
u mnie zadawały więcej z ataku magicznego - musiałem więc poczekać aż im się MP skończy:)
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7509703 |
|
|