Autor |
Wiadomość |
niepieklod |
Wysłany: Nie 0:07, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
ja moge wziasc |
|
|
Valuas |
Wysłany: Czw 22:56, 25 Paź 2007 Temat postu: |
|
Mogę dać postać na 34, ostatni raz grałem rok temu wiec nie pytajcie co tam jest, ale wiem, że istanieje
jak co to pisać |
|
|
Shameka |
|
|
coony evans |
Wysłany: Czw 16:49, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
fajnie a co to za stronka?[/color][/center] |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:07, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Jaskinia Gothar
Wchodzimy w Jaskinię... ale to już dalej będzie:)
ja dostałem się tam na 25 lvlu mając - jako mag:
Żywotność 60
Siła 10
Witalność 45
Magia 58
Inteligencja 25
Szybkość 15
Szczęście 97
a z ekwipunkiem:
Atak 16
Obrona 187
Celność 212
Uniki 205
Atak magiczny 203
Obrona magiczna 194
Celność magii 222
Unikanie magii 200
Szybkość 35
Szczęście 107 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:04, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Zielony Smok
Aby go znaleźć należy iść do Protektora w jaskini nad Eliar,który pokaże nam drogę do smoka. Jak wyjdziemy z jaskini bedzie migalo nam
światelko i tam wlaśnie znajduje sie smok. UWAGA!!!MA POTĘŻNY CIOS MAGICZNY.
A więc wchodzimy:
boss na zielono - a czy jest coś w pieńku to nie pamiętam ale można połazić - tu nie tracimy ruchów
Walka:
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4878861
zasadniczo gdybym nie miał dużo szczęścia to nie byłoby tak pięknie - wali dwa razy - ale gdy nie trafia to wtedy ja
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7364238 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:03, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Hydra
Aby Ją zabić nalezy udać się do jaskini (po skosie w prawo od światełka). Tam znajduje się Hydra,a po jej pokonaniu zabramy hydże jajo i zanosimy do karczmarza w Eliar - dostaniemy pierścionek
boss na zielono ---- jaje jak to jaje - na biało
chodząc tracimy ruchy:)
Walka:
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4878581
też może łupać dwa razy.. no i przydał się Eliksir - w zasadzie walczyłem kilka razy - jak i ze smokiem aż mnie był raczył nie trafić
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7509816 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:03, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Eliar - Czwarte Miasto i jaskinia nad nim - "Przed Jaskinią Gothar"
w karczmie gadamy z karczmarzem - prosi o przyniesienie jaja Hydry - w zamian da pierścień
Nad Eliar jest jaskinia - idziemy w niej na wprost - dowiadujemy się by iść dalej to trza najpierw zlać Smoka - osoba "mówiąca" wskaże nam miejsce świecącym punkcikiem |
|
|
ent |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:02, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Herszt Banitów [31:32]
po otrzymaniu "możliwości chodzenia po lesie" od Drzewa Urkaden możemy tu wejść
boss na zielono --- skrzynia na czerwono --- "coś" tam gdzie strzałka:)
albo oddamy mu chustę (wtedy dopuści nas do skarbu), albo go zabijamy i zyskujemy exp oraz Gem szybkości - no i dostęp do skarbu:)
Walka
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4806230
też ma sporo szybkości ale jeśli mamy dużo szczęścia to czekamy aż chybi i brum! lejemy typa:)
ja jako mag miałem ~1k w ataku co przyspiesza sprawę
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7364276 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:02, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Drzewo Urkaden - pojedynek z Serafinem
Kolejny sługa Tharanga. Tym razem Tharang chce ukraść owoc świętego
Drzewa Urkaden. Serafin jest bardzo szybki. Dopóki nie pokonamy Minotaura i nie uzyskamy zgody burmistrza - strażnik nas tu nie wpuści
żółta strzałka - mały skarb *trza wejść w pieniek* ---- fioletowa - wejście po niebieski kryształ ---- czerwona - Niezapominajka *ta z pierwszego miasta - trza zanieść* ---- na zielono boss ---- a podwójna żółta strzałka to miejsce gdzie zbierałem doświadczenie *nawet do 1ooo w jednej walce*
Serafin
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4705601
hmmm taktyka - ponieważ zadaje co jakiś czas po dwa ciosy *dużą ma szybkość* musimy mieć odpowiednio życia - i wyczekać momentu gdy będzie uderzał po razie - wtedy i my po razie:)
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=7010833 |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 22:00, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Urkaden + Podziemia Trzeciego Miasta - pojedynek z Minotaurem
Rozmawiamy z kobietą w karczmie - stwór porwał jej syna - po wygranej walce wracamy do karczmy - kobieta coś da *item lub kasę* - rozmawiamy też z burmistrzem *może go nie być wtedy znaczy to że nie zlaliśmy jeszcze minotaura w podziemiach - ba! możemy tam nie zostać wpuszczeni jeśli nie pogadaliśmy z kobietą*- strażnik broniący dostępu do drzewa Urkaden wpuści nas:)
Eliens
- Ten kto zyska przychylność Świętego Drzewa Urkade może otrzymać od niego zdolność bezpiecznego chodzenia po lasach
- A jak się dostać do Drzewa Urkade?
- Drzewo Urkade znajduje się na północ od miasta, ale jest chronione przez strażników. Pozwolenia na wizytę udziela Burmistrz Urkade, ale tylko zasłużonym dla miasta.
- Dzięki za informację
Lucinda
- Mój syn Aramis zaginął 2 dni temu w tutejszych podziemiach. Bawił się z kolegami w pobliżu wejścia do lochów i został zabrany przez zamieszkującego je wielkiego człowieka-byka, którego zwą Minotaurem. Poszukiwania trwają już od 2 dni i nadal nie ma efektów. Tutejsze podziemne korytarze są bardzo niebezpieczne. Pełno w nich ślepych zaułków i dzikich potworów. Mam nadzieję, że Aramisowi nic złego się nie stało. Szukam ludzi chętnych do pomocy w poszukiwaniach. Może mógłbyś pomóc?
- Oczywiście, wiem co to znaczy stracić najbliższą osobę.
[idziecie do podziemi]
Strażnik Lochów
- W takim razie możesz przejść. Tylko uważaj żebyś nie zgubił się w gąszczu korytarzy. Miej też na uwadze, iż Minotaur może w każdej chwili zaatakować!
- Dobrze
Lucinda
- Powodzenia!
[i już jej nie ma w karczmie]
[walka z Minotaurem]
Aramis
- Pokonałeś MINOTAURA!!! Wow, jeszcze nikomu się to nie udało! Jesteś moim idolem!
- Było trudno, ale czego się nie robi żeby pomóc. Teraz wracajmy już....
Burmistrz
- Zdobyłeś wielkie uznanie w naszym mieście. Wszyscy dziękujemy ci za uratowanie Aramisa. Słyszałem, że bardzo chcesz porozmawiać z Świętym Drzewem Urkade, czyż tak?
- Tak, bardzo mi na tym zależy! Dzięki temu będę mógł uratować mojego brata.
- Widzę, iż serce masz czyste i szlachetne więc z przyjemnością zezwalam Ci na rozmowę ze Świętym Drzewem Urkade.
- Jestem zaszczycony.
- Drzewo Urkade znajduje się na północ od miasta. Strażnicy zostali już poinformowani że przyjdziesz.
- Wyruszam natychmiast!
- Na mnie już czas.... Pamiętaj, zawsze jesteś mile widziany w naszym mieście.
Lucinda
- Nawet nie wiesz jak wdzięczna jestem Tobie za uratowanie syna.
Przyjmij ten skromny podarek jako dowód mojej wdzięczności.
- Dziękuję, ale zrobiłem to zupełnie bezinteresownie. Nie oczekuję nagrody.
- O niezłe cacko, [sporo warte].... przyda się..............///
[Zdobyłeś uzbrojenie Omikron.]
Lucinda
- Proszę oto specjalny wisiorek, który zwiększa obronę przed magią.
- Dziękuję
na czerwono skrzynie ---- ciemnoniebieski źródełka regenerujące
na żółto najkrótsza droga ---- zielony piorun strażni (nie wpuści nas jak nie pogadamy w karczmie) ---- żółty piorun jakiś typek:)
niebieski piorun - tu jest gdzieś dzieciak którego szukamy - po "pogadaniu" trafiamy do karczmy - rozmawiamy z damą a potem z burmistrzem ---- boss się uśmiecha:)
Minotaur
mag
http://www.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=4686382
jak widać miałem wystarczająco życia by mnie nie zlał 1dnym ciosem - co w połączeniu z miksturkami i szczęściem *unikanie ciosów* załatwiło typa
wojownik
http://s2.my-fantasy.net/battle_report.php?r_id=6835058 |
|
|
ent |
|
|
ent |
Wysłany: Śro 21:56, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
Drugie Miasto - Langeburg
W karczmie dajemy 5k karczmarzowi i idziemy do polanki pod lasem - powinny być tam dzieci - jest to wstęp do walki z Orkiem (ja po każdym bossie tu przyłaziłem - czyli 2gie miasto>5k karczmarzowi>polanka>Leech King>polanka>Minotaur>polanka>Serafin>polanka>Herszt Banitów>i na polance już Ork)
Lothar
- Chcesz iść do jaskini na północ? Tylko nie mów, że nikt Cię nie ostrzegał. To Jaskinia Króla Liczów, władającego magią ognia.
Już wielu śmiałków tam zginęło, próbując zdobyć jego skarb
- Skarb? Jaki?lub
- Nie mam teraz na to czasu, muszę odnaleźć mojego brata.
- Legenda mówi, iż jest to magiczna różdżka o wielkiej mocy.
- Nie mam teraz na to czasu, muszę dogonić Thanarga i uwolnić mojego brata. lub
- Ta różdzka może przydać mi się w poszukiwaniu Natiusa. Muszę pokonać tego Króla Liczów!
[mówi że tamte mają atrybut ognia więc my powinniśmy mieć lodu i ucieka]
Karczmarz Haimi
- Wojsko? Było tu kilku żołnierzy na piwie wczoraj wieczorem.
- Był z nimi mały chłopiec? Co mówili, dokąd się wybierali?
-Myślisz że jestem chodzącą encyklopedią? Za informację życzę sobie 5000G.
- Zapłać lub - Odejdź
Lothar
- Byłeś w jaskini? Pokonałeś Króla Liczów?
- Nie, jeszcze nie.
piorun - wejście do Leech Kinga --- strzałka - do "Polany pod lasem"
uwaga: banicka chusta prowadząca do Herszta Banitów jest w jednym z pieńków - jest też skrzynka
"Polanka pod lasem" [24:29]
strzałka - chusta Banitów --- skrzynia - skrzynia:) |
|
|
ent |
Wysłany: Wto 18:48, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
Raps - czyli lokacja Most
wchodzimy w Most - na dole jest drzewo - idziemy za nie a potem w prawo aż spadniemy z urwiska>brum! przenosi nas na małą wysepkę ze skrzynią - schodzimy z wysepki kierując się w lewo>brum! lądujemy koło pierwszego miasta
niebieska strzałka wskazuje wejście na wysepkę ze skarbem - trzeba "spaść" ---- boss na zielono
Dowódca
- Melduję wykonanie zadania! Oto chłopak, którego mieliśmy przyprowadzić
Thanarg
- Dobrze się spisaliście, pierwszy krok potrzebny do Wielkiego Odrodzenia wykonany...Hehehehe
- Zostaw mojego brata w spokoju, ty łachmyto!
Thanarg
- Bo co mi zrobisz pętaku. Raps....... zajmij się tą nędzną istotą! heheheh
- Rozwalę tą kreaturę!
[walka z Rapsem]
- Uciekli. Muszę ich gonić |
|
|