Forum Bestialska Puszcza Strona Główna

2 --- od Jaskini Gothar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> My-fantasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 4:36, 28 Gru 2006    Temat postu: 2 --- od Jaskini Gothar

Jaskinia Gothar



na czerwono - skrzyneczki ---- buźka - boss czyli 4y duchy
żółta strzałka - stąd weźmiemy pochodnię by wejść do jaskini (zielona strzałka) gdzie jest kamienny golem
ponieważ drewniana kładka nad lawą znika wejdziemy na wysepkę ze skrzynią przez fioletową strzałkę (do oporu w lewo) - potem wchodząc w jaskinię wychodzimy przy zielonej strzałce

Duchy
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
na pewno trzeba mieć więcej życia niż zadają obrażeń 4 duchy:) te obrażenia można zmniejszyć zwiększając własną obronę i obronę magiczną - ewentualnie zwiększamy szybkość by mieć dwa ataki - ale kluczowe jest tu albo HP albo obrona --- zresztą każdy sobie wniosek sam wysnuje z własnego przebiegu
u mnie zadawały więcej z ataku magicznego - musiałem więc poczekać aż im się MP skończy:)
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 18:22, 05 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:51, 01 Sty 2007    Temat postu:

Kamienny Golem
mapka:



na czerwono - skrzyneczki ---- boss na zielono
jeśli wracając wyjdziemy dołem to znajdziemy się na dole Jaskini Gothar -- jeśli wyjdziemy górą - wyjdziemy na wysepce z uszkodzonym mostem (też w Jaskini Gothar) - trza będzie znów tam wejść i ostatecznie znajdziemy się na dole mapki:)

Walka
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Pią 18:33, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 5:47, 02 Sty 2007    Temat postu:

Most przy Devos


zielona buźka - Raps#2 ----- strzałki:
żółta - studnia [związana z questem z miasta Nordia]
niebieska - wejście do kopalni [czytać niżej]
czarna - do Nordii
czerwona - do Devos
co z kopalnią?
ano by uzyskać do niej dostęp należy pokonać Kalvadosa w podziemiach Devos - dostaniemy wtedy kilof który umożliwia nam dostęp do kopalni i starcie z kolejnym bossem - Gargulcem
walczyć z nim możemy już po pokonaniu Niebieskiego Smoka - należy jednak wrócić przez podziemia a nie poprzez wodę do miasta:)

Raps 2
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
no cóż - nie poddawałem się i stoczyłem z 30 walk z rzędu - i się udałoSmile
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]
w zamian rozwala most i...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 1:40, 09 Sty 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:18, 03 Sty 2007    Temat postu:

Devos

Po pokonaniu Rapsa 2 wracamy do karczmy - jest Quina, Kalvador i 2 robotników.
Robotnicy mówią, że dobre piwko i robota wykonana.
Kalvador nie ma desek i idzie do podziemi teraz..
Quina – idź do świątyni smoka (pokonaj Niebieskiego Smoka zapewne)dostaniesz chodzenie po wodach
Dojdziemy tam przez podziemia, a klucz mają robotnicy..
Kalvados pyta czy pomożemy – taaak i dostajemy klucz:) (czyli po rozmowie z Quiną rozmawiamy z Kalvadorem)
W podziemiach otwieramy wrota
[tyle na razie wiadomo]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Śro 14:46, 03 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:43, 03 Sty 2007    Temat postu:

Tunele Devos

mapka



opis:
skrzynie (licząc od lewej do prawej bez względu na wysokość)
kolczasta tarcza -- 12345 złota -- 3 eliksiry -- gem wytrzymałości
przełączniki i drzwi (czarna cyferka w białym kwadracie pokazuje które drzwi się uchylą - ten sam numer)
2/3 oznacza że nie pamiętam ale i tak trza przełączyćSmile
żółta strzałka -- wejście
zielona buźka - Skrzydlaty Demon (wejście się uaktywni po położeniu Niebieskiego Kryształu z jaskini przy drzewie Urkaden - najpierw do drzwi podchodzimy potem kładziemy kryształ - czarny prostokąt w prawym górnym rogu)
niebieska buźka -- wychodzimy do Niebieskiego Smoka (po walce otrzymamy możliwość chodzenia po wodzie i część ludzi wraca "powierzchnią" - należy wrócić podziemiem i prawdopodobnie toczymy walkę z Kalvadorem [przy skałach na środku lub najpierw pokonujemy Demona i wtedy walka [uzupełni się] -- Kalvador powinien nam wtedy dać kilof do jaskini co jest przy Rapsie 2)

Niebieski Smok
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]
+ chodzenie po wodzie

Skrzydlaty Demon
[Napis na tablicy głosi:
"Niebieski kryształ na niebieskim podeście otworzy drogę Skrzydlatemu Demonowi." - czyli podest-tablica-podest-kryształ-i jest wejście do jaskini]
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Pią 18:30, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:41, 05 Sty 2007    Temat postu:

Kalvador

Po walce z Niebieskim Smokiem [lub po Skrzydlatym Demonie walczymy z Kalvadorem] wracamy do podziemi po wygranej walce otrzymujemy kilof - otworzy nam dostęp do Starej Kopalni
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 1:41, 09 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 05 Sty 2007    Temat postu:

Stara Kopalnia


na czerwono skrzynie ze skarbami [w najwyższej jest kolczuga na 27lvl z 3ma slotami] ---- biała strzałka "Drabina za wysoko nie dam rady się wspiąć" - a gdyby np był tu wagonik? to by się dałoSmile
na żółto - wagonik
zielony romb wejście --- zielona buźka - do Gargulca
1 - wejście do jaskini [wychodzimy przy 2ce]
3 - wchodząc tu znajdziemy się koło kółeczka [prawy górny róg] - można stąd "spaść" tak jak pokazuje biała wąska strzałeczka
X - miejsce kluczowe czyli zwrotnica - jeśli najpierw pchniemy wagonik nie przełączając wajchy [niebieska strzałka] wagonik podjedzie pod 2kę
czyli wajha - pchamy wagonik i wracamy do białej strzałki - teraz można wejść do Gargulca

Gargulec
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
gdyby nie miksturek parę 3 poziomu to bez szans:)
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]
jest tam skrzynia w której jest gem szczęścia,
nieprawda Smile ja miałam rękawice....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> My-fantasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin